tirsdag 2. mars 2010

true blood

.


OK, så er jeg kanskje bittelitt fascinert av vampyr-serien True Blood. Siden jeg egentlig aldri har hatt det med å verken se vampyr-greier eller lese vampyrbøker, ble jeg litt overraska da det viste seg at jeg likte denne TV-serien. Kanskje noen jeg kjenner ikke ble like overraska, siden onde tunger påstår at jeg liker alt som har mer enn tre episoder, eller finnes på dvd-boks...

I alle fall, overraskende eller ikke overraskende - jeg skal se sesong 2 av True Blood. Rett og slett fordi jeg synes den er så nydelig filma: fargene, rekvisittene, bildene, det er rett og slett en estetisk opplevelse å se denne serien. Så får det ikke hjelpe at den handler om vampyrer....

At tittelen i tillegg sklir rett inn i rød tråd prosjektet mitt, gjør ikke noe, det heller....
.

2 kommentarer:

  1. Største barnet har begynt på bøkene. Positivt overraska!

    SvarSlett
  2. Egentlig, når jeg tenker meg om, er det største barnets skyld at jeg ser de tingene jeg ser...

    SvarSlett