tirsdag 23. mars 2010

Our life is not a movie or maybe

.


Nå står hjernene mine pakket og klare til å reise til Oslo i morgen å bli montert. I tillegg har jeg pakka ned noen andre småtterier, som soldater og kosedyr! Mulig at noe av det også blir montert, men det ser vi ikke før vi er i rommet.

Teksten i denne hjernen er henta fra musikk, som alltid. Denne gangen er all teksten henta fra samme sangen, "Our life is not a movie or maybe" av Okkervil River. Plata den er henta fra, heter "The Stage Names" - og har bilde av et broderi på omslaget - det er derfor den i sin tid havna hjemme hos meg...
.

2 kommentarer:

  1. hei !
    Dattera mi og jeg har et par fine(synes vi) forslag til broderitekst, Røde-korsere som vi er:
    Bli blodgiver !
    eller:
    Gi blod !
    eller:
    Gi blod nå !
    At du har utstilling i Oslo nå passer kjempebra, fordi jeg skal til Oslo lørdag og da stikker jeg innom !

    SvarSlett
  2. Takk for forslaga - det er ikke usannsynlig at de blir brodert...
    Velkommen til utstilling!

    SvarSlett