søndag 21. mars 2010

cut off your eyelids so we don't miss a second of the show

.



Jeg kommer stadig tilbake til hjernen. De hjernene jeg jobber med nå, er en del av utstillingen "fort gjort", som jeg har i Galleriet i Schweigaardsgate 88 sammen med Annelene Evensen 25. -28. mars. Egentlig skulle vi hengt til 5. april, men av ulike grunner har vi valgt å ha påskefri, derav tittelen på utstillingen.

Fort gjort er det imidlertid ikke når jeg tegner - jeg er nok veldig treg, og sliter av og til med å bestemme når det er nok - særlig når jeg skal fylle hjernene. Men denne er i alle fall ferdig, og som vanlig er den fylt med forskjellige ting som hører hjemme i et hode, og som alltid: musikk.
.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Det skal nok la seg ordne -flere er på vei. Og så ligger det jo noen her fra før, under etiketten hjernbilde.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett