lørdag 7. juni 2008

Åpen skole på Det Tverrfaglige Kunstinstitutt



Torsdag 12., samt lørdag 14. og søndag 15. juni, er det igjen klart for åpen skole ved Det Tverrfaglige Kunstinstitutt i Bærum.

For meg er det den siste skoleutstillingen jeg skal delta på, mine tre år ved skolen er straks over. Onsdag hengte jeg 100 chihuahuaer på veggen - det var rart og fint å se dem samla for første gang.

Nå gjenstår det finpuss på veggen og rydding på plassen min - de som kjenner meg skjønner at jeg har en stor jobb foran meg til uka...

Dersom noen vurderer et annerledes skoleår til neste år, for eksempel på en kunstskole, er dette en fin anledning til å se hvor variert vi jobber ved dtk, og å høre litt om skolen fra nåværende elever.

Velkommen til åpen skole!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar