mandag 17. mars 2008

Ny bullterrier


OK - jeg sa tidligere at fordelen med feber, er at man får fullført tidligere arbeider. Det er fortsatt sant - denne hunden er malt på et lerret jeg har gått løs på igjen og igjen, og som egentlig skulle bli til noe helt annet. Ikke uventet endte det opp med en hund....

Bortsett fra det - at feber gjør at man kan sitte stille og montere heklegreier, eller male enda en hund, begynner det å bli litt kjedelig. Jeg vil være ute - det er sol der. Jeg vil gå tur og finne små rarer skatter jeg kan ta med meg hjem fordi jeg kanskje skal bruke dem til noe, en gang. Kanskje.

Denne hunden ser litt sur ut, og er typisk en hund jeg ville ha blitt kjemperedd for om jeg hadde møtt den i virkeligheten. Da er det godt at den ikke finnes, annet enn som det bildet jeg har laget. Og siden jeg har laget den, kan jeg jo bestemme at den er snill, egentlig, hvis jeg vil.

1 kommentar:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

    SvarSlett