onsdag 19. desember 2007

Gutten er i boks...


Jeg er veldig lett å avlede når jeg holder på med ting jeg synes er kjedelig. Og jul eller ikke jul, jeg synes rydding og vasking er veldig kjedelig, det har sikkert en sammenheng med at jeg ikke er noe særlig flink til det, men det er en annen historie. Eller, det er sikkert ikke en annen historie, men mange andre historier.

Det skjedde i dag igjen - jeg skulle rydde, og fant selvfølgelig noe som avledet meg - nemlig denne lille hodeløse porselensgutten. Jeg har lurt på hva jeg skulle gjøre med ham, og i dag bestemte jeg at han skal bli en installasjon sammen med andre porselensfigurer. Så etter å ha puttet gutten i en boks, brukte jeg en del tid på å tenke på hvordan jeg skal jobbe med det prosjektet - og jeg kjenner jeg gleder meg litt til å treffe på akkurat de rette figurene å bruke.

Men - det ble mindre rydding enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet, så jeg vet hva jeg må gjøre i morgen... Og hvem vet, det er vel ikke usannsynelig at jeg finner noe som kan avlede meg da også....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar