onsdag 18. mars 2009

Innspurt

.


I morgen åpner vi utstillingen i Atelier Gyllenhammar, i går og mandag monterte jeg, i går og i dag monterer Elisabeth. Det siste jeg gjorde, var å henge lapper under hjernecollagene mine, de binder på en måte bildene sammen til en enhet, samtidig som det fortsatt er selvstendige verk.



Elisabeth har hengt en plate med objekt under hvert av damebildene mine - det ser ryddig og reint ut, og det blir spennende å se det når det er helt ferdig og alt monteringsutstyret også er ryddet vekk.



Det er morsomt å se at verkene våre kler hverandre - selv om vi trodde det i utgangspunktet, kunne vi jo ikke vite det helt sikkert før vi så dem på veggen.

.

2 kommentarer:

  1. grattis med Utstilling! Det passet ikke foe Nina i går pga hun var intivert i selskap, men vi tar en tur til neste uke .gleder meg! håper dere blir fornøyde med publisitet og besøkende.
    Det blir gøy å se!
    med ønske om masse folk!

    SvarSlett