tirsdag 20. januar 2009

Jeg er trykket i Onion

.

Ja, ikke akkurat jeg, da, men en av hjernene mine. Akkurat den hjernen er full av tekst, eller, av musikk, egentlig, siden alle ordene er hentet fra musikk jeg hadde i mp3-spilleren min da jeg malte. Jeg ser at jeg akkurat da spilte Eels og Modest Mouse, og jeg ser The Smiths rundt øyet og ved den ene hunden, og når jeg leiter finner jeg så vidt Babyshambles. Ingenting av dette er inne i mp3-spilleren nå, så hadde jeg malt denne hjernen nå, ville det vært helt andre ting å lese.

Onion Mag er ute med sitt første nummer, og kaller seg gratismagasinet for kreative sjeler. De har også en lekker blogg som er verdt mange besøk, ONION:BLOGG. Og nei, det har ingen sammenheng med The Onion, som også er verdt et besøk.

Sa jeg at dette er et gratismagasin? Ja, og at det er å finne på kreative steder i og omkring Oslo.
.

4 kommentarer: