fredag 8. juni 2007

Elevutstilling


ÅPEN SKOLE / UTSTILLING VED DET TVERRFAGLIGE KUNSTINSTITUTT
Fredag 8.juni kl. 18
Lør-søn 9-10 og 16-17. juni kl. 12.00 - 16.00
Det Tverrfaglige Kunstinstitutt
Kirkeveien 71 B
1344 Haslum
www.kunstskole.com
Denne utstillinga markerer slutten på skoleåret, og er samtidig som det er en utstilling som er åpen for alle, er det også produktet som skal evalueres av flere kunstnere. Jeg har valgt å stille ut en type trykk jeg har jobba med en stund. Mye av tematikken er den samme som jeg har jobba med tidligere: reise og forandring, og min besettelse når det gjelder å fotografere i fart. Dette kommer jeg helt sikkert til å si mye mer om etterhvert, sikkert alt for mye...
Men akkurat nå: hjertlig velkommen til skoleutstilling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar