tirsdag 15. mai 2007

I boks










































Da jeg begynte i 2. klasse på Det Tverrfaglige Kunstinstitutt, hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle male mye, særlig fordi jeg dreiv med så mange andre ting enn bilde i 1. klasse. Men det ble ikke helt sånn - det er så mange spennende små ting i verden som bare ber om å få havne i små bokser.... Nesten hele høsthalvåret ble for min del brukt til å putte ting i bokser - små ting i små bokser. Soldater og dukkebein. Og andre bein. Fortsatt leiter jeg etter ting til boksene mine, selv om jeg ikke er besatt av å jobbe med dem akkurat nå. Eller, jeg leiter vel ikke, jeg finner det bare. Hvordan jeg har jobbet, hva jeg har jobbet med , og hvorfor jeg har gjort det, skal jeg si mer om etterhvert. Akkurat nå skal jeg bare legge ut noen bilder av boksene mine, fra soldatserien min, som er den største boks-serien jeg har jobbet med til nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar