torsdag 21. august 2008

Jeg har kjøpt en hjerne...

.

.
Riktignok er det en puslespillhjerne, men likevel, det er en hjerne. Jeg kjøpte den tidlig i sommer, men har enda ikke tatt den ut av esken - den skal få ligge i esken sin til jeg helt sikkert vet hva jeg skal bruke den til.

Og selv om jeg gleder meg over den kjempefine hjernen min, angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte flere, jeg burde jo kjent meg selv så godt at jeg visste at det ikke ville holde med bare én...

Og jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte den helt ekte hjernen jeg fant hos en slakter i Delft, jeg tror jeg ville likt å både dissekert og fotografert den, selv om jeg ikke hadde tid, og jeg var turist, og ikke hadde med meg dissekeringsutstyr, jeg hadde jo kamera, og man klarer alltid å presse inn tid til det man virkelig har lyst til.

Men i alle fall - jeg har en hjerne - den er min, og den ligger fin og ny i esken sin og bare venter på at jeg skal ta den i bruk. Og det er jo noe.
.

2 kommentarer:

  1. hi hi, jeg har en "ekte" hjerne på hylla inne på soverommet. Eller, den ser helt ekte ut, men den er vel i plast (eller noe). Den kan deles opp i flere deler og greier :) Kanskje det hadde vært noe for deg? he he

    den tilhører da min lege-samboer, må jeg vel legge til ;)

    SvarSlett