fredag 22. oktober 2010

Bullterrierne mine henger i Hjertnes Kulturhus

.

Fra 24. oktober til 14. november vil en serie av mine bullterriere henge i Hjertnes Kulturhus, sammen med en, nei to, chihuahuaer.




Disse tre er malt med akryl på lerret som er behandlet med lim og silkepapir først:




Disse tre er malt med eggeoljetempera på lerret. Den mest fargerike av dem er malt på et lerret behandlet med gips og sparkelmasse, for å skape en annen overflate:




Disse to er malt med akryl på lerret, uten noe mer dill. Jeg gnir malingen inn i lerretet, for å tvinge den på plass. Sånn har jeg ødelagt mange, mange, pensler:



Her er den snille mannen med verktøykassa ferdig med monteringa....



.

2 kommentarer:

  1. utrolige flotte bilder - helt fantastiske synes jeg bullterrierne dine er!!

    SvarSlett