torsdag 25. februar 2010

Jeg er lat og slumsete og lager pirat-trykk

.
Jeg er utålmodig og slurvete. Ikke hele tida, ofte er jeg pirkete og nøyaktig, men noen ganger klarer jeg ikke å vente, og noen ganger hopper jeg over instruksjoner. Som da jeg skulle prøve å tegne en pirat-sjablong og trykke den på ei t-skjorte.

OK, jeg festa ikke t-skjorta til underlaget, jeg bare la den oppå ei plastfjøl. Siden jeg ikke la noe mellom t-skjorta og plastfjøla, har jeg nå en veldig fin turkis fjøl med dødningehode på. Det er jeg kjempefornøyd med.




Det var ikke bare t-skjorta jeg ikke festa, jeg glemte å feste sjablongen til t-skjorta også, jeg hadde tenkt å velge teip i stedet for nåler, siden jeg er lat. Det endte med ingen av delene. Og så dro jeg fargen alle veier, det var også feil. Fordi jeg var lat og slumsete, fikk jeg et trykk uten skarpe kanter.




Siden jeg for tida alltid har en nål i nærheten, med en rød tråd i, broderte jeg rundt de utflytende konturene. Fordi jeg er lat og slumsete, har mannen i huset, som spiller bass i Philips Pirater, fått nye t-skjorte med dødskalle og broderi. Og aldri i verden om den hadde blitt så fin om jeg hadde vært pinlig nøyaktig og fått et klart trykk. Og om jeg ikke hadde vært slumsete, er det ikke sikkert at 20-åringen i huset hadde ønska seg maken t-skjorte. På den annen side: hadde jeg vært nøyaktig, hadde jeg klart å lage en til, tilfeldig slurv er vanskelig å gjenta....




Det ender vel med at jeg får fine, klare trykk som er fullstendig mislykka.....



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar