søndag 7. februar 2010

bloody sunday

.


Jeg skulle skrive et langt innlegg om at jeg hadde vært på kurs i tekstiltrykk, og lært kjempemye, for det har jeg vært, og det har jeg gjort.

Men etter en halvsjuk helg, der jeg har vært på kurs, vært litt sjuk, sovet på verdens varmeste hotellrom, sittet fast i en heis, vært på IKEA, tenker jeg at kursomtalen må komme når jeg våkner til liv til uka en gang.

Agneta har imidlertid dokumentert kurset på en glimrende måte, så jeg henviser til henne. Selv har jeg en sakte søndag uten å gjøre så veldig mye.
.

2 kommentarer:

  1. Interessant helg. Kan gjentas, med unntak av visse detaljer. Fint (og passende) bind :)

    SvarSlett
  2. Ja, vi hopper over noen av begivenhetene, Trude. Eller vi blir omreisende i heisfastsetting, og sjekker ut hvor det er best service....

    SvarSlett