mandag 4. januar 2010

Nytt år - nye prosjekter. Og gamle.

.


Og gamle prosjekter. Jeg fortsetter med tegneprosjektet mitt, og tegner en dame om dagen, som jeg så publiserer i tegneloggen min.

Jeg broderer, jeg broderer på bildet med 48 800 ruter, og siden jeg broderer korsting, er det dobbelt så mange stingbevegelser som ruter.... Jeg blir nok ikke ferdig i år heller.
Og å broderer jeg blodige ord på hvitt underlag. Kanskje det blir ferdig en dag.

Og så har jeg et skinn - et fiskeskinn. Jeg har skrapa en røykelaks ren for kjøtt og vaska det godt. Nå tørker det. Jeg har ikke spent det opp, det skal få tørke akkurat som det vil, og kanskje kan jeg lære noe morsomt. Først lukta det, eeh, interessant. Nå lukter det mindre. Og ingen har bedt meg ta med meg skinnet mitt og flytte. Enda.
Kanskje det blir til noe en dag.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar