torsdag 9. april 2009

Galleri Verkensgården: Stian Aas Johannessen

.


Jeg har vært i Galleri Verkensgården og sett Stian Aas Johannessens utstilling av skulptur og keramikkfat.




Jeg har møtt Stian, akkurat da holdt jeg på å jobbe med en sak om utstopping av dyr til lokalavisa, og i Stian fant jeg en som var nysgjerrig på akkurat de samme tingene som meg selv. I tillegg viste det seg at vi begge to hadde sett akkurat de samme siamesiske tvillingene liggende på et glass på naturhistorisk Museum i Gøteborg, og at det gjorde et stort inntrykk på både han og meg.




Det var spennende å snakke med Stian om de tingene - det er sjelden jeg møter noen som umiddelbart forstår de tingene som fascinerer meg så veldig, uten at jeg trenger å bruke så innmari mange ord, og teoretisere noe som egentlig er ganske enkelt.



I alle fall: Stian Aas Johannessen har utstilling i Galleri Verkensgården i Larvik. I påsken er den åpen skjærtorsdag til og med 2. påskedag kl 12 - 16. Ellers henger nok utstillingen ut april, men da er det åpent bare søndager 12 - 16. Dersom man befinner seg i Vestfold eller et fylke i nærheten, anbefales denne utstillingen på det varmeste.
.

7 kommentarer:

  1. Takk:)
    Hilsen Stian.

    SvarSlett
  2. Eg ælsk arbeie hannes. <3 Som i ÆLSK!

    SvarSlett
  3. Genialt. Gen-i-alt!!

    SvarSlett
  4. Jeg er kooooooooooooooolt

    SvarSlett
  5. Hei, jeg ønsker at dette innlegget om meg skal fjernes. Jeg jobber ikke lenger på Arbeid og kvalifisering, og vil ikke lenger assosieres med det stedet. Bloggen din kommer opp når man googler meg, og dette ønsker jeg ikke. Jeg sluttet der i 2011, fordi jeg følte at jeg ikke fikk nok oppfølging lenger, og fordi jeg ikke lenger fikk lov til å uttrykke min egen kreativitet, så jeg sluttet der i protest. Jeg hadde satt pris på om du hadde slettet innlegget så fort som mulig. Ved spørsmål, kontakt meg på stiassen@hotmail.com
    Mvh Stian Aas Johannessen.

    SvarSlett