onsdag 4. mars 2009

Hjernecollage på gråpapir 1

.

Selv om jeg tegner mest damer om dagen, betyr ikke det at all annen aktivitet ligger nede: jeg holder stadig på med hjernene mine, de jeg har jobbet med i over et år nå, men selv om temaet er det samme, varierer materialene jeg jobber med og teknikkene jeg bruker.

Papiret her er gulvpapp, hjernen er tegnet med sprittusj, og ordene er skrevet med akrylmaling og pensel. Jeg hadde tenkt å bruke en hvit penn, men likte ikke den jevne og litt kjedelige streken bokstavene fikk.

Som vanlig er tekstene hentet fra musikk fra min mp3 spiller, denne gangen den nye og rosa mp3 spilleren jeg har fått av den største ungen min. Når jeg ser nærmere på hjernen, ser jeg at denne gangen har jeg hørt på Modest Mouse, Sex Pistols, Martha Wainwright, The White Stripes, Clap Your Hands Say Yeah og Animal Alpha.

Jeg holder på med to hjerner til i samme format (60 x 80 cm) , og skal ha dem med på utstilling i Tønsberg siste halvdel av mars.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar