søndag 16. november 2008

Å drukne i ord...

.

Eller å bade i dem, ordene. Jeg liker ikke å klippe i bøker, men av og til trenger jeg ordene, og det trengte jeg her. Teksten er hentet fra en bok av Thor Heyerdahl, dansk utgave, og denne sida handler blant annet om trepanering hos de innfødte. Ikke at det er viktig, og jeg slo bare opp på en side og klippet den ut før jeg hadde lest den, men det var litt spennende å lese om teoriene rundt det å bore hull i kraniet i det gamle Polynesia. Siden jeg har limt sida fast, aner jeg ikke hva som står på baksida, men det spiller ingen rolle, ikke her.

Forresten - det er ikke sant at jeg ikke liker å klippe i bøker, jeg har bare en overdreven respekt for bøker, men jeg likte klippingen, og jeg skal gjøre mer av det. Mye mer.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar