torsdag 18. september 2008

Peter Esdaile i Sandefjord Kunstforening

.


Da jeg gikk første året på Det Tverrfaglige Kunstinstitutt i Bærum, hadde vi Peter Esdaile som gjestelærer i monotypi, og for meg er det litt spesielt å se utstillingen til en kunstner jeg har kjennskap til på en annen måte enn gjennom litteratur og utstillinger.

Peters hjemmeside kan man se flere av bildene hans, og etterhvert vil Sandefjord Kunstforening kanskje også oppdatere sin hjemmeside, sånn at man kan se hvor lenge utstillingen blir hengende, og at det ikke lenger er Karl Chilcott som stiller ut.
(En liten mail til kunstforeningen hjalp - siden er nå oppdatert, og det står, blant annet, at utstillingen varer fram til 5. oktober.)

Sandefjord Kunstforening har åpent onsdag - søndag kl 12 - 16.

Jeg har plassert min blogg i Sandefjordbloggportalen Bloggurat!
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar