onsdag 17. september 2008

Med blanke ark og fargestifter...

.


Jeg rydda i skolesakene mine, og nederst i en eske fant jeg fargeblyantene mine. Det er mulig at den plutselige lysten til å tegne henger sammen med ryddingen: det er vanskelig å rydde og tegne samtidig. I alle fall har jeg begynt på små tegninger, tegnet på grått papir, med blyant og fargeblyanter.


Med tanke på at jeg egentlig ikke tegner, var det overraskende morsomt, og jeg tror jeg kommer til å lage flere små tegninger etterhvert.
.

6 kommentarer:

  1. Disse er nydelige og du er så absolutt også tegner.

    SvarSlett
  2. Annelene - du er ikke bare merkelig, makaber og morsom - du er snill også... Takk - jeg er veldig tegneusikker, så det er godt å få en kommentar på dette.

    SvarSlett
  3. flotte er de! usikker?Den er bare å omfavne-gjør den støtter streken- ring meg - har en hjemmeside jobb til deg om du vil!

    SvarSlett
  4. Siv - det er litt vanskelig å se ut fra kommentaren din hvem du er og hvor jeg skal ringe...

    SvarSlett
  5. Bruk usikkerheten - den er bra!!! fordi den gir tegningene en varhet som er vanskelig å få til når en er for sikker.

    Dessuten liker veldig godt fargeleggingen din - spesielt det med hvitt!

    Bruker du den pappen vi snakket om som du hadde stående "uåpnet" fordi den var så pen?

    SvarSlett
  6. Ja, pappen er ikke uåpnet lenger, men fortsatt pen, og sikkert full av uhumskheter som etser bort tegningene etterhvert...

    Så klønete jeg føler meg sammen med blyanten, er det nok ingen fare for at jeg skal bli sikker - jeg passer til og med på at ingen ser meg når jeg holder på...

    Ellers liker jeg også det hvite - jeg har alltid tenkt at den hvite fargeblyanten var unødvendig i skrinet - og det er den jo ikke :-)

    SvarSlett