lørdag 22. mars 2008

Enda en bullterrier - mens jeg venter...


Og nei, jeg venter ikke på noe som har med påskehøytiden å gjøre, jeg venter på at eggtemperabakgrunnene mine skal tørke litt mer, sånn at jeg kan eksperimentere videre på dem. Og siden fargehandelen ikke hadde påskeåpent, har jeg heller ikke fått tak i oljestiften jeg skal tegne med, så jeg venter i grunnen på flere ting - at noe skal tørke, at noe skal åpne, og at feberen skal forsvinne....

I mellomtiden, mellom feberblaffa, maler jeg med akryl. Jeg skal ikke påstå at jeg har malt en ny bullterrier - det er en av de samme gamle, men fargene er i alle fall nye.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ofte det er sprik mellom figur og bakgrunn i bilder og det indikerer for meg at kunstneren ikke tror på eget prosjekt. Du skaper sammenheng mellom figur og bakgrunn i dine bilder og derfor synes jeg bildene dine blir veldig bra og troverdige.

    SvarSlett
  2. Litt morsomt at du sier det - jeg opplever ofte at jeg nærmest prøver å presse figuren inn i bakgrunnen - fysisk og bokstavlig.

    SvarSlett