fredag 18. januar 2008

Hjerner på hjernen...


Hver gang jeg tenker at jeg er ferdig med hjerneserien min, dukker det opp et bilde eller noen ord jeg har lyst til å bruke. Og jeg tenker at en til, det kan jeg vel alltids orke, selv om det er litt kjedelig. Ikke å lage dem, det er ikke kjedelig, men å finne alle elementene jeg vil ha med. Derfor er dette "sakte-arbeidet" mitt, det jeg gjør ved siden av ting. Jeg maler inn noen ord, og venter. Så finner jeg kanskje bilde av en hund, limer det på, og venter. På den måten har jeg vel ikke mer enn 7-8 bilder som er ferdige, og kanskje 20 som jeg holder på med. Og venter, mest venter.
Siden jeg vanligvis er et utålmodig menneske, velger jeg å tro at jeg har godt av å vente litt av og til, og tenker at kanskje det helt rette utklippet dukker opp en dag, og da har jeg ikke ventet forgjeves. Og det skal ikke alltid så mye til for at jeg skal bli fornøyd, av og til holder det med en hund, en ramme og noen ord.

3 kommentarer:

  1. av og til holder det med en hund, en ramme og noen ord. Dette skal eg tenkje på i dag.

    SvarSlett
  2. Det hadde jeg helt glemt - at det av og til holder med så lite. Det var fint at du minnet meg på det - det skal jeg også tenke på i dag.

    SvarSlett
  3. Trur eg skal prøve å hugse på det i morgon også. Det var, nok ein gong, veldig fint.

    SvarSlett