tirsdag 11. september 2007

Installasjoner i matbutikken


De som kjenner meg, vet at det å gå i en matbutikk av og til kan ta veldig lang tid - det hender man finner ting man har lyst til å se på lenge. For eksempel er oliven i glass noe jeg pleier å stoppe opp foran, de ser ut som små skulpturer der de står. Ellers lar jeg meg lett fascinere av ting det er mange av - og da jeg fant denne stabelen med makrell-i-tomat bokser, tok det nok ekstra lang tid å handle, og jeg tenker at i den butikken jobber det i alle fall et menneske jeg gjerne skulle visst mer om....

2 kommentarer:

  1. Det der var utrolig tøft! Hvor mange meter dreide det seg om? Stod det høyt eller lavt?

    SvarSlett
  2. Stabelen begynte ca en halv meter over gulvet, og var høyere enn meg - jeg er 1.63. Er ikke helt sikker på hvor bred den var - kanskje litt over en meter. Det var i alle fall mektig og morsomt å se på.

    SvarSlett