fredag 14. september 2007

Høstutstillingen 2007


Jeg har vært på Høstutstillingen i år. Det har jeg ikke tenkt å si så mye om, bare at verket på bildet, laget av Michael Johansson, var noe av det jeg synes var mest spennende. Vanligvis liker jeg godt videoinstallasjoner, i år synes jeg at jeg ble veldig forstyrra og ukonsentrert av lydene fra de andre filmene, men på tross av var det positivt at hver videoinstallasjon fikk sin egen plass. Jeg bruker lang tid på å sortere inntrykk, og bør nok egentlig se utstillingen en gang til før jeg uttaler meg, men at hårkuben avgir en interessant lukt, kan jeg jo mene....

1 kommentar:

  1. Det der var faktisk det jeg selv likte best også! Ellers synes jeg det var en merkelig blanding arbeider..

    "Elsket og hatet" leste jeg når jeg gikk ut.. men dette var verken "elsket" eller "hatet".. Det var.. tja.. Det ga meg egentlig ikke så mye.

    SvarSlett